مشکلات خنده دار رایتل
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 16087
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

!!!!!!مشکلات رايتل !!!!!!
جمعه 9 فروردين 1392برچسب: , :: 14:35 ::  نويسنده : خريدار رايتل

 

 

 

 

 

 

راستی داشت یادم می رفت که وقتی سیم کارتم رو داخل گوشی یه اندرویدی گذاشتم و برای یه راهنمائی کوچیک زنگ زدم به اپراتور رایتل,که نتونست به من کمک کنه و منم دیدم بنده خدا چیزی بلد نیست به دروغ گفتم فهمیدم, که ناراحت نشه ، چند روز قبل از خرید رایتل هم توی روزنامه یه تبلیغی کرده بود که اصلا یهو فکر کردم بهترین سیم کارته اما مثل اینکه اشتباه میکردم ، تبلیغشون هم این بود طرح نوروزی رایتل با 1 گیگابایت اینترنت و 1000 پیامک رایگان داخل و خارج شبکه که وقتی تماس گرفتم با اپراتور رایتل گفت که فقط تا 5 فروردین این طرح بوده و توی 5 روز باید 1000 تا پیامک می فرستادی!!!!!!!!!!

زنده باد ایرانسل وهمراه اول (لااقل دروغ که نمی گن)!

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت17:56---22 مرداد 1393
سلام من سیمکارت اعتباری رایتل گرفتم. چندتا سوال خواهشا اگه کسی میدونه جواب بدین اولا وقتی سیمکارتو انداختم رو گوشیم حرف R با عکس یه هواپیما برام اومد یعنی الان من تو محدوده رومینگم هستم یا نه اگه هستم چطور میتونم خارج بشم یه بسته اینترنت 7 روزه 128 رایتل گرفتم برام اسمس اومد که بسته خریداری شده فعال شد اما اصلا انگار نه انگار که من بسته اینترنت خریدم سرعتش خیلی پایینه و هیچ فرقی با قبل از اینکه بسته اینترنت بخرم نداره و تا به رومینگ وصل نشم نمیتونم به نت دسترسی داشته باشم.کسی جواب سوالامو بده ممنون میشم



a
ساعت13:20---15 مرداد 1393
شما كه تنظيمات بلد نيستي الكي چرند نگو. رايتل بهترين پشتيباني رو داره . من تجربه استفاده از ايرانسل رو دارم و مزخرفه. اما واقعا رايتل عاليه
اگر ميخواي حرف بزني منطقي صحبت كن رايتل واسه تمام گوشي ها تنظيمات داره رو سايتش


خسرو
ساعت0:32---12 خرداد 1393
توی نجف آباد اصفهانم و مشکل انتن دهی ندارم با سیم کارت دیتا سرعت اینترنت افتضاحه بابا صد رحمت به ایرانسل. حیف اون همه وقت و هزینه که واسه خرید رایتل کردم حیف حیف

مهدى
ساعت20:18---29 ارديبهشت 1393
اصلا راىتل به درد نمىخوره خواهش مىکنم نخرىد.در ىک کلمه سرکارىه

fivhl
ساعت23:46---11 ارديبهشت 1392
دوست عزیز ممنون برای راه اندازی این وبلاگ,اگه میشه ایمیلی چیزی بزارید تا ما با شما در ارناباط باشیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب